Hurtig links

Du kan nemt finde lige det du står og mangler i vores hurtig links liste.

Quick Support
Vores Driftstatus
Webmail
Outlook Web App
Hosting Kontrolpanel

Hvad kan Office 365 Business tilbyde Jer?

Læs mere om Office 365

Hvad kan Microsoft Office 365

At give Jeres medarbejdere frihed til at arbejde, når som helst og hvor som helst, på deres foretrukne enheder, kan øge produktiviteten, forenkle teamsamarbejdet og give en bedre balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Med Microsoft Office 365 kan I lave det samme på farten, som på kontoret. I kan arbejde, uanset hvor I er, når I har brug for det og på Jeres foretrukne enhed. Del filer. Deltag i møder. Hold Jer  opdateret med Jeres team.

Med Microsoft Office 365 kan Jeres medarbejdere tilgå, hvilket som helst Office-program – også når I er på farten. I kan oprette en fælles Outlook-postkasse til den enkelte arbejdsgruppe, opsætte online videomøder med skærm samt dokumentdeling via SharePoint. Jeres virksomhed fremstår altså mere professionel med en samlet løsning.

Med Office 365 har I alle muligheder

  • Foretage automatisk synkronisering af filer.
  • Beskyttelse mod spam, malware og phishing.
  • Tilføj eller fjern brugere efter behov.
  • Spar på transportomkostningerne til møder med Lync Online.
  • Deling af dokumenter med SharePoint.
  • Inkluderet 50 GB e-mailkonto.
  • Programmerne opdateres automatisk.
  • Fast lav pris pr. bruger.
  • Online adgang via Smartphone, Tablet og PC.
  • Kan anvendes på op til 5 enheder pr. bruger.

Benyt de velkendte programmer i Microsoft Office 365

Lad Os se mere

Office 365

Office 365 indeholder de programmer, I allerede kender og har tillid til. Få dem med programmet fuldt installerede og klar til brug.

Word

Det er det mest populære tekstbehandlingsprogram i verden, hvor I nemt og enkelt kan oprette, redigere og dele Jeres arbejde.

Excel

Med Excel kan I organisere Jeres tal og datamønstre i regneark samt mapper. I kan visualisere dataer i diagrammer og grafer.

Powerpoint

Office 365 indeholder de programmer, I allerede kender og har tillid til. Få dem med programmet fuldt installerede og klar til brug.

Outlook

Hold forbindelsen og vær produktiv med et tydeligt, samlet overblik over Jeres mails, kalendere og kontakter.

OneNote

Skriv noter, og del Jeres notesbøger med andre til visning eller redigering, samt se de seneste hurtigt.

Access

Værktøjet giver mulighed for hurtigt at oprette browserbaserede databaseapplikationer.

Publisher

Importér alle Jeres billeder til et enkelt lærred, og prøv dem enkeltvist i Jeres design ved enkelt at trække og slippe.

Er I klar til Office 365?

Bestil Office 365

  • Antal brugere
  • Hvad er inkluderet
  • Office-pakken på op til 5 PC'er eller Macs
  • Office-pakken på op til 5 tablets og 5 smartphones
  • Office 2016 ProPlus på Terminal-server
  • Onlineudgave af Office
  • 1 TB fillagring og –deling pr. bruger
  • Professionel mail med 50 GB inbox
  • Ubegrænset antal onlinemøder
  • Sharepoint Online Service
  • Socialt netværk
  • Office Graph

Exchange Online

DKK 25,20
  • Ubegrænset

Business Essentials

DKK 31,50
  • Max 300

Business

DKK 65,80
  • Max 300
  •  

Business Premium

DKK 78,70
  • Max 300

Alle priser er per bruger per måned.

Vi vil gerne høre mere om Jeres produkter

Godt at vide om Office 365 Business


Hvad er Office 365?

Office 365 er Jeres nye Microsoft mail- og Office-pakke leveret via skyen. I kan via et administrationsværktøj nemt styre, hvilke medarbejdere der skal have adgang til hvilke planer. I kender Jeres udgifter og ved præcis, hvad det koster pr. medarbejder.

Vælger I en plan med Office-pakke, får hver medarbejder fem Office licenser til PC/Mac, fem licenser til tablets og fem licenser til smartphones. Det betyder, at I kan give Jeres medarbejdere en Office-licens til deres hjemmecomputer, tablet og mobiltelefon, uden at det medfører ekstra omkostninger for Jeres virksomhed.


Hvad koster Office 365?

Vores Office 365 priser er blandt markedets absolut billigste – bl.a. pga. vores tætte samarbejde med Microsoft. Prisen på abonnementet afhænger af, hvilke Office 365 planer I har behov for, men starter fra bare kr. 25,20 pr. md. for en Exchange Online plan.

Har Jeres medarbejdere forskellige behov, kan I kombinere forskellige Office 365 planer – fx med Exchange Online til de medarbejdere, der kun har behov for mail og Business Premium til de, der også har behov for Office-pakken.


Specialister i support.

Når I køber en Office-løsning 365 ved Jysk IT Partner, tilbyder vi udover alle fordelene fra Microsoft også Jysk IT Partners egen serviceaftale.

I supportpakken får I bl.a. dansk support, lange åbningstider i supporten og adgang til specialistviden om hosting. Med supportpakken kan I få hjælp til, hvordan I administrerer Office365. Dog yder vi ikke support på de enkelte Office-programmer.

Du kan læse mere om vores Serviceaftale her.


Flytning af data.

Hos Jysk IT Partner er vi specialister i Office 365 platformen, og vi har naturligvis også kompetencerne til at flytte Jeres nuværende mail- og filløsning over til Office 365.

I den forbindelse tager vores konsulenter gerne en uforpligtende snak med Jer, om hvordan vi bedst muligt får flyttet Jeres nuværende løsning over til en Office 365-løsning.


Beskyttelse af persondata.

I kan roligt flytte til Office 365 og efterleve EU’s krav til beskyttelse af persondata.

Microsoft tager behandling af deres kunders data meget seriøst og har bl.a. implementeret kontrolsættet ISO 27018 til behandling af persondata i skyen.

Læs mere om Office 365 og beskyttelse af persondata her.

Lyst til at høre mere om Office 365 Business?